Zijn er kosten verbonden aan Support?

Inbegrepen

Als onderdeel van onze dienstverlening zijn er allerhande zaken waarvan we het normaal vinden dat we je daarbij kosteloos helpen en het voor je oplossen. Denk aan zaken als:

  • Instelling aanpassen
  • SSL certificaat regelen
  • Uitleggen hoe je het beste met het CMS werkt
  • Ervoor zorgen dat mail notificaties aankomen (zie ook dit artikel)
  • Uitzoeken waarom een bepaalde functionaliteit niet meer werkt

Niet inbegrepen

Er zijn ook verzoeken en aanpassingen die leiden tot een aanzienlijke tijdsinspanning aan onze kant. Onze Supportmedewerkers geven dan vooraf een tijdsindicatie af en vragen om akkoord op de bijbehorende kosten. Het gaat dan om zaken als:

  • Velden toevoegen of aanpassen in het CMS
  • Een ander soort menu inbouwen
  • Variant op een pagina maken
  • Nieuw content block ontwikkelen
  • Assisteren bij het invoeren van content

De afweging of we iets kosteloos oppakken of vragen om akkoord op extra kosten maakt de Supportmedewerker, indien nodig in overleg met een Projectmanager.


Is een ticket nog complexer? Gaat het bij elkaar opgeteld om meerdere dagen werk? Dan dragen we het meestal over aan een Projectmanager.

Heb je het antwoord gevonden? Bedankt voor de feedback Er was het probleem met het opslaan van je feedback